Parkeren? In de vakken!

17 maart 2017 19:15

Afgelopen periode heeft de vereniging meldingen van parkeeroverlast binnengekregen. Vooral op zaterdagen kan het erg druk zijn.

Langs deze weg een dringend verzoek aan alle bezoekers die met de auto naar het park komen, om hun wagen in de parkeervakken op het sportpark te parkeren. Ook als er (jeugd)leden worden afgezet! Op die manier beperken we de hinder voor onze omgeving en houden we het park goed bereikbaar.

Team Handhaving van de Gemeente Súdwest-Fryslân ziet er op toe dat er op en rondom het sportpark op de juiste manier wordt geparkeerd. Voorkom een bekeuring!

Boete

Parkeren