Doelpuntactie: nog drie dagen inschrijven

28 maart 2017 11:00

Activiteitencommissie

De Doelpuntactie van SWZ Boso Sneek, in samenwerking met SC Heerenveen, is 2 weken geleden van start gegaan. Als het goed is hebben jullie hier allemaal bericht van gehad via de mail. Helaas zijn via onze club nog weinig leden die hier iets mee hebben gedaan, vergeleken met andere clubs lopen wij ver achter.

Het systeem is erg gemakkelijk, je hoeft alleen je link maar te accepteren en je kunt al een sponsor invoeren, al zal het maar 1 sponsor zijn (ouders, opa/oma, familie, buren) ze kunnen ook een maximaal bedrag van bijvoorbeeld 5,00 euro invoeren i.p.v. 0,50/1,00 per doelpunt… ze sponsoren dan je gehele team.

Deze actie is niet alleen bedoeld voor de jeugd maar ook voor de seniorenleden en het kan een leuke instrooier voor de club opleveren. Maar, nog leuker zijn de prijzen die je kan winnen, dit zijn prijzen bedoeld per club, dus voor SWZ Boso Sneek.

• Hoofdprijs: penalty schieten in het Abe Lenstra stadion tijdens de wedstrijd SC Heerenveen - NEC op 14 mei
  • 3x een Meet & Greet met een SC Heerenveen-speler
  • 3x een SC Heerenveen-voetbal

Via SWZ Boso Sneek onder andere:

• Compleet  trainingspak
  • Sporttas

Wij vragen langs deze weg nogmaals jullie medewerking! Dus activeer voor 31 maart de link in je email, voer je sponsor(s) in en deel je actielink via Facebook, Twitter en WhatsApp (dan kunnen je sponsoren zichzelf aanmelden).

- Activiteitencommissie

Doelpuntactie