Problemen bij de club van honderd snel opgelost

11 april 2017 17:15

Het ledenaantal bij de Club van Honderd neemt behoorlijk toe. Om ook deze nieuwe leden op het bord in de kantine te kunnen plaatsen moest er ruimte gecreëerd worden.

Het bord was namelijk vol met 125 leden. Afgelopen week er weer 10 leden bij. Door tussenkomst van Jos Maas (IDB Reclame) werd er actie ondernomen. Door verschillende lijsten te verplaatsen kunnen er 48 nieuwe leden bij. De werkzaamheden betreffende dit gebeuren werden uitgevoerd door Dirk Faber. Waarvoor veel dank Dirk. We hebben nu weer genoeg ruimte voor nieuwe leden. 45 euro per jaar, +/- 12 cent per dag. Om door te gaan met wat wij nu doen hebben we meer leden nodig. Voorlopig doel: 150 leden.

Meld je aan per mail: [email protected]
Onder vermelding van: naam, adres, postcode en wat er op het bord vermeld moet worden.