Winnaars Bentacera Penaltybokaal 2017

23 april 2017 22:00

Zaterdag 22 april bij de thuiswedstrijd van SWZ Boso Sneek tegen De Meen is de finale van de Bentacera Penaltybokaal gespeeld.

Zaterdag 22 april hebben er 25 spelers gestreden om de eer en de prachtige penaltybokaal. Elk team heeft 3 spelers genomineerd voor de finales deze dag. Zeven teams JO11 en 1 team MO11. De meisjes hebben 4 spelers genomineerd, zodat de verhouding wat eerlijker is verdeeld. Na 3 pogingen op het doel van de keeper van SWZ Boso Sneek 1, Klaas Boersma, is van elk team bekend wie het beste is in penalty schieten. Deze 9 spelers zijn Jens, Stijn, Mike, Kyano, Arjon, Jesse, Justin, Noëlle en Esmee, zij gaan naar de halve finale en gaan opnieuw 3 penalty's nemen op de keeper Klaas. Uiteindelijk blijven er 5 spelers over voor de finale in de rust tijdens de wedstrijd SWZ Boso Sneek tegen De Meern. Jens, Mike, Arjon, Justin en Noëlle strijden om de 3 bokalen, beschikbaar gesteld door de sponsor Bentacera. Na een spannende en zenuwslopende finale kan Pieter Blaauw, namens Bentacera, feliciteren met de derde prijs Arjon ( staat helaas niet op de foto ), de tweede prijs Noëlle en de super Bokaal is gewonnen door Jens, Koopie. Na de halve finale was er nog ruimte voor een patatje met frikadel of kroket, aangeboden door Pieter Blaauw namens Bentacera.
Bij deze wil ik de keeper van deze avond, Klaas Boersma, bedanken en ook Wilco, coördinator JO11, voor hun hulp tijdens deze mooie finale avond.