Trainers '17-'18 SWZ Boso Sneek ZM1 tekenen contract

12 mei 2017 13:00

Voor het seizoen 2017-2018 hebben we een ambitieuze groep spelers waarvan er veel een uitstekende voetbalachtergrond hebben. Wij geven ze dan ook graag de gelegenheid om “met plezier” maar ook ambitie te trainen en te spelen. Daarbij hebben we twee trainers weten te vinden om onze spelers hierbij te begeleiden.

Freddy Lodewijks is een ervaren trainer afkomstig uit de Sneek-jeugd en al jaren betrokken bij onze club. Dat geldt ook voor Niels Boot die recent zijn trainersdiploma behaalde en zal profiteren van de ervaring van Freddy.

Beide mannen hebben er nu al zin in en stellen een mooi oefenprogramma samen waardoor dit team goed de competitie in zal gaan. In de competitie zullen ze op de zaterdagmiddag, met hun spelers, vele oud-bekenden en verenigingen uit onze regio tegenkomen en met veel plezier en ambitie hun kunsten laten zien.

Door op deze wijze SWZ Boso Sneek ZM1 in te richten verwachten we dan ook dat dit team aantrekkelijk zal zijn voor onze leden en supporters.

SWZ Boso Sneek ZM1