Begeleidingsstaf A-selectie voor volgend seizoen compleet

18 mei 2017 11:30

Persvoorlichting

De begeleiding rondom de A-selectie van SWZ Boso Sneek voor het Hoofdklasse-seizoen 2017-2018 is rond en wordt aangevuld met Arjen Postma.

Onze nieuw aangetrokken hoofdtrainer Germ de Jong wordt volgend seizoen geassisteerd door Johan Abma, die voor een  achtste seizoen betrokken zal blijven bij het vlaggenschip van de vereniging. Harry Oppers en Martin van Klaveren nemen opnieuw het teammanagement van het eerste elftal op zich, waarbij Van Klaveren zorgdraagt voor de aansturing vanuit de Prestatie Voetbal Commissie. Sjouke Kingma tekent ook aankomend seizoen voor de keeperstrainingen en Johan van der Heide voor de verzorging.

In de begeleidingsstaf is ruimte gecreëerd voor Arjen Postma, eveneens trainer van Zeerobben. De oud-speler van onder andere SC Cambuur en BV Veendam zal bij de Sneker A-selectie een stage lopen voor zijn TC1-opleiding. Het tweede elftal wordt aankomend seizoen getraind door Richard Douwes.

Binnen de vereniging hebben we op diverse andere posities nog vacatures. Kijk voor een overzicht op swzbososneek.nl/vacatures

Arjen Postma Germ de Jong SWZ Boso Sneek 1