Stadskraker SWZ - ONS Boso Sneek JO19-1 om promotie

22 mei 2017 21:15

De juniorenploegen van SWZ Boso Sneek en ONS Boso Sneek JO19-1 treffen elkaar komende week in de strijd om promotie naar de derde divisie. Dat heeft de KNVB de beide clubs dinsdag laten weten.

Afgelopen week versloeg SWZ Boso Sneek JO19-1, JO19-1 is de nieuwe benaming voor A1-ploegen, in twee duels TVC '28 uit Tubbergen. ONS Boso Sneek JO19-1 deed datzelfde in Almelo tegen PH. Daardoor moet de stadsderby nu, eveneens over twee wedstrijden, gaan uitwijzen wie zich plaatst voor de finale om promotie naar de derde divisie tegen de winnaar van de duels tussen HZVV JO19-1 en AZSV JO19-1.

Op zaterdag 27 mei treffen beide ploegen elkaar om 10.30 uur op het Zuidersportpark. Op 3 juni volgt om 12.45 uur de returnwedstrijd op het sportpark van SWZ Boso Sneek.

Ben jij er bij? Laat het weten op onze Facebook-pagina.

Nacompetitie ONS Boso Sneek JO19-1 SWZ Boso Sneek JO19-1