Voorlopige indeling jeugd

31 mei 2017 23:15

Hierbij de voorlopige indeling van de jeugd voor het seizoen 2017-2018. Een groot team van mensen (o.a. de HJO’s en coördinators) hebben een indeling gemaakt, die in onze ogen de juiste is.

Zoals u kunt zien hebben we ook nog enkele vacante posities bij de trainers en leiders.
Wanneer u daar interesse in heeft zou ik u willen vragen om contact op te nemen met de desbetreffende coördinator of het jeugdsecretariaat. Wij zouden blij zijn om u, als enthousiaste vrijwilliger, welkom te heten.

In dit overzicht staan de meidenteams nog niet vermeldt. Deze zullen pas na 15 juni a.s. bekend worden gemaakt.

Heeft u vragen hieromtrent, dan kunt u contact opnemen met Ewoud van den Akker (06-23486215).

We kunnen ons voorstellen dat u wellicht vragen en/of opmerkingen heeft over deze indeling en daarom wordt er een inloopavond georganiseerd en wel op:

VRIJDAG 09-06-2017 (18:30 – 20:00)

De ALV (Algemene Leden Vergadering) zal direct hierna plaatsvinden, dus kunt u dat mooi combineren.

Hopend jullie allemaal voldoende te hebben geïnformeerd.

En mochten we, met betrekking tot de indeling, wat nieuws te melden hebben, dan zullen we dat zeker niet nalaten.

Namens het voltallige Jeugdbestuur
Wilco Smorenburg, Jeugdsecretaris SWZ Bosos Sneek