Volgend seizoen weer een traditionele Slotdag.

14 juni 2017 8:45

Dit seizoen is er geen Slotdag. Door organisatorische omstandigheden is het ons niet gelukt om de Slotdag te organiseren. Er is nog sprake van geweest om bij de start van het nieuwe seizoen een speciale dag te organiseren. Maar ook dit komt met de start van het nieuwe seizoen door de nodige oefenwedstrijden, trainingen en bekerwedstrijden niet goed uit.

Daarom heeft het Jeugdbestuur besloten om de Slotdag traditioneel aan het einde van het seizoen te blijven organiseren. Op deze dag sluiten we het seizoen feestelijk af. In het voetbal seizoen 2017-2018 zal er weer een Slotdag georganiseerd worden.

Met sportieve groet,

Het Jeugdbestuur