Nieuwe organisatiestructuur Voetbalzaken

27 juni 2017 13:00

Met ingang van 1 juli 2017 wijzigt de organisatiestructuur van de voetbaltak van onze vereniging. Centraal in de nieuwe opzet is de commissie Voetbalzaken, die het technisch beleid van onze vereniging gaat vormgeven en bewaken.

In het centrale overleg van deze commissie zijn de verschillende voetbaltakken vertegenwoordigd. Zo nemen onder meer de Hoofd Jeugdopleiding (vacant), breedtesportcoördinator, voorzitter Prestatie Voetbal Commissie (PVC), en voorzitter Jeugd PVC zitting in deze groep. Fred Zijlstra zal deze commissie gaan aansturen, met ondersteuning van Martin Kruis.

Omdat SWZ Boso Sneek bovenal een voetbalvereniging is, zullen de andere organisatieonderdelen , zoals de Jeugdcommissie, faciliteren aan de voetbaltak. De verdere inrichting van de verenigingsorganisatie zal komende zomer worden uitgerold.

Organisatie Voetbalzaken

Organisatie Voetbalzaken