Start seizoen 2017-2018 Jeugd

16 juli 2017 16:30

De start van de competitie het komend seizoen is bepaald op 23 september. Het seizoen wordt afgesloten op 27 mei. De bekerwedstrijden starten in het weekend van 2/3 september. Die wedstrijden passen mooi in het voorbereidingsprogramma van de verschillende teams.

Voor meer info zie onderstaande link:

Onderstaand tref je tevens de link aan naar het overzicht van de teams die SWZ Boso Sneek heeft ingeschreven voor de competities en beker. Dit overzicht is zowel voor de jeugd als de meiden/vrouwen.

Trainingsschema

Via onderstaande link kom je bij het trainingsschema van SWZ Boso Sneek

Start trainingen

De trainingen voor de selectieteams (de 1e 2 teams van een categorie) starten in de week van 14-08. De trainingen van de breedtesport-teams in de week van 28-08.

Voor de categorieën JO9 en JO11 maken we dit onderscheid niet, alle teams starten tegelijk in de week van 28-08.

We denken dat niet alle spelers. i.v.m. de vakantie, al direct aanwezig kunnen zijn en verzoeken hen dit dan met hun trainer af te stemmen. De 1e teams van deze groepen spelen al wel voor de beker in het weekend van 2/3 september, des te belangrijker om dat even goed met de trainer of leider af te stemmen.

Materiaal

Onder het (trainings-)materiaal verstaan we de ballen, hesjes en pionnen. Dit is allemaal weer schoon gemaakt en aangevuld.

In de voorgaande seizoenen zijn we teveel materiaal kwijt geraakt. Zonde van het geld natuurlijk.

In samenwerking met onze accommodatie-commissie gaan we dat verbeteren. We vragen dan ook aan iedereen ( trainers, leiders, spelers) hieraan mee te werken. Onze collegae van de accommodatie-commissie kunnen het natuurlijk niet alleen!

Vanuit de accommodatie-commissie is Benno Kuperus, te bereiken op 06-24668505 , het aanspreekpunt voor het materiaal. Het materiaal zal aan de trainers uitgereikt worden op een datum die nog verstrekt zal worden. Elke trainer ontvangt dan ook een nieuwe code van het ballenhok krijgt. Deze code is strikt vertrouwelijk!

Natuurlijk kan het voorkomen dat er een bal vermist wordt of kapot gaat. We vragen de trainer om dan even contact op te nemen met Benno zodat de accommodatie-commissie hier meteen van op de hoogte is.

Met betrekking tot de toegang tot het veld en de kleedkamers zijn de afspraken niet gewijzigd. Heb je vragen hierover of m.b.t. het materiaal, neem dan even contact op met Benno.

Voor de gewijzigde competitie (6 tegen 6) van JO8 en JO9 worden aparte (pupillen-)doeltjes besteld. We vragen ouders om ons te helpen bij het klaarzetten van de velden voor de thuiswedstrijden op de zaterdag. Meld je hiervoor aan bij Marjan de Jong.

Indelingen

Alhoewel de indelingen met zorg zijn gemaakt blijven er altijd vragen. De coördinator is het aanspreekpunt, hij/zij kan de vraag eventueel doorspelen naar de juiste persoon.

Daarnaast zien we inmiddels dat er, vanwege overschrijving, bij JO19 nog slechts 1 keeper is. Dit betekent dat we graag een beroep doen op de keepers van JO17 om ons te helpen. Daarnaast geldt voor de selectieteams, met name bij de junioren, dat inzet en ambitie (ook op de training) onderscheidende factoren zijn bij de uiteindelijke keuze voor een team.

Oefenwedstrijden

Bij een goede voorbereiding hoort ook het spelen van oefenwedstrijden. De trainer of leider kan daartoe (tijdig!) contact opnemen met [email protected]. Zij zorgen voor de veldindeling en regelen een scheidsrechter. Wil je de kantine ook geopend ? Geef dat dan ook even door inclusief de naam van 1 of meerdere vrijwilligers (ouders?) die hier bij willen helpen.

Overzicht trainers

Hieronder tref je het huidige overzicht van de trainers aan. Dit kan voor een team wijzigen, dat zal dan ook via de (technisch) coördinatoren gecommuniceerd worden.

Heb je verder vragen? Neem dan even contact op met de algemeen of technisch coördinator. Hun contactgegevens komen binnenkort op de site.

Overzicht trainers en coördinatoren

Functie

HJO

Algemeen coördinator JO19