Stadsderby SWZ - ONS Boso Sneek op Stappersavond

7 augustus 2017 21:15

Dinsdagavond staat in de Waterpoortstad de derby tussen hoofdklasser SWZ Boso Sneek en derde divisionist ONS Boso Sneek op het programma. Inmiddels is dit affiche een terugkerend evenement op deze Sneker Stappersavond in de Sneekweek.

De wedstrijd tegen ONS Boso Sneek is de tweede oefenwedstrijd van de equipe van trainer Germ de Jong. In de eerste oefenwedstrijd, tegen IJsselmeervogels, delfden de ‘wit-zwarten’ met 1-4 het onderspit. Toch was het een zeer nuttige oefenwedstrijd. Veel spelers kregen minuten en ook werd er gewerkt aan een nieuw spelsysteem.

Voor ONS Boso Sneek is het treffen met de stadsgenoten van SWZ Boso Sneek alweer de vierde oefenwedstrijd van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Eerder werden er al duels gespeeld tegen Zeerobben (3-3), Buitenpost (2-2) en Harkemase Boys (2-1 verlies).

Het duel tussen de beide ploegen begint dinsdagavond om 19.30 uur op het sportpark aan de Molenkrite.

ONS Boso Sneek Oefenwedstrijd SWZ Boso Sneek 1 Stadsderby