Oefenwinst SWZ Boso Sneek op FVC, zaterdag Bergum

25 augustus 2017 12:00

Germ de Jong heeft zijn eerste officieuze overwinning als hoofdcoach van SWZ Boso Sneek binnen. Woensdag werd op eigen veld FVC uit Leeuwarden met 3-1 verslagen.

De Snekers kwamen in het oefenduel heel snel op achterstand, maar wisten nog voor rust de 0-1 om te buigen tot een 2-1 voorsprong. Gerben Visser (30.) en Kadir Usta (42.) tekenden voor de doelpunten. Kort voor het einde van het duel breidde Harvey de Boer (85.) de score verder uit.

Zaterdag 26 augustus sluiten de wit-zwarten de oefencampagne af met een wedstrijd tegen Bergum. Deze laatste krachtmeting in de voorbereiding begint om 19.00 uur. Volgende week moet het team op voor het ‘eggie’, dan staat in de competitie een uitwedstrijd tegen Jong Achilles gepland.

Zie ook:

Bergum FVC Oefenwedstrijd SWZ Boso Sneek 1