Verspreiding leden-, donateur- en sponsorpassen

8 september 2017 10:45

Met ingang van deze week start de verspreiding van leden-, donateur- en sponsorpassen voor het seizoen 2017-2018.

Ledenpassen

• Worden verspreid via de trainers/coaches vanaf week 37 t/m 40;
  • Niet-spelende leden kunnen de pas vanaf week 38 afhalen in de bestuurskamer;
  • Indien op 1 oktober nog niet ontvangen of afgehaald: neem contact op met het Secretarieel Bureau.

Sponsorpassen

• Worden verspreid via de sponsorcommissie vanaf week 37;
  • Indien op 1 oktober nog niet ontvangen: neem contact op met de Sponsorcommissie.

Donateurs

• Worden verspreid via de kassa (rondom SWZ Boso Sneek 1) vanaf week 39;
  • Indien op 1 oktober nog niet afgehaald aan de kassa, wordt de pas toegezonden vanaf week 40.

Let op: zorg er voor dat de juiste contactgegevens bekend zijn bij de Ledenadministratie. Onlangs verhuisd of een nieuw e-mailadres aangemaakt? Zorg dat ook deze wijzigingen zijn doorgegeven.

Seizoenkaarten