Terugblik eerste wedstrijden CP-team

24 september 2017 12:00

Zaterdag 23 september waren de eerste wedstrijden voor ons G-Team. Opkomst 13 heren en dames. Hopelijk hebben de tegenstanders ook veel spelers. Anders hebben we te veel wissels. Drachten, Zonnebloemschool Emmeloord, Kids United en onze eigen toppers van SWZ Boso Sneek JG1.

Jammer genoeg had Emmeloord veel te weinig spelers. Na overleg in ons team waren een paar spelers bereid om Emmeloord te ondersteunen.

De eerste wedstrijd was een pracht wedstrijd tegen Kids United. Einduitslag 2-2. De ene goal nog mooier dan de andere.

De tweede wedstrijd was tegen Emmeloord. Uitslag 12-1. Mooie goals van o.a. Jason, Krist, Sven.

Uit de twee wedstrijden werden dus 4 punten gehaald. We zijn wel eens minder begonnen.

Al met al een pracht middag voor de kids. Dank aan de leiding, deze gaf meteen aan dat er de volgende keer weer een beroep op hen gedaan kan worden.

Verder de fam. Keuning en Simon bedankt voor de organisatie en de mogelijkheid om voor deze kids op hun wijze deze prachtige sport te beleven.

Jan Jansen