Kadir Usta vertrekt per direct naar Ulubeyspor

3 oktober 2017 20:00

Persvoorlichting

Middenvelder Kadir Usta verruilt SWZ Boso Sneek voor de Turkse club Ulubeyspor. Dat heeft de speler vandaag aan zijn huidige vereniging laten weten.

“Na een prachtig seizoen achter de rug te hebben gehad bij de club moet ik helaas mededelen dat onze wegen toch gaan scheiden”, aldus Usta.  “Ik heb besloten om te gaan voetballen bij Ulubeyspor en ik wil de trainers van SWZ Boso Sneek, het team, het bestuur en natuurlijk de trouwe supporters bedanken voor de leuke tijd.”

De 23-jarige Usta kwam in 2016 over van Alcides uit Meppel. Daarvoor kwam hij uit voor het belofte-elftal van PEC Zwolle, waar hij ook de jeugdopleiding doorliep, en diverse Turkse nationale jeugdselecties.

SWZ Boso Sneek speelde afgelopen weekend de vijfde wedstrijdronde in de zondag Hoofklasse A. Hierin werd de Friese derby tegen Heerenveen met 1-0 gewonnen, waardoor men momenteel de achtste plek in neemt op de ranglijst. Aankomende zondag wacht SDO in Bussum, de huidige nummer tien.

Vertegenwoordigers van de media kunnen voor informatieverzoeken contact opnemen met persvoorlichting.

Kadir Usta Ulubeyspor