Verlies en winst voor SWZ Boso Sneek JG1G in Damwoude

16 oktober 2017 9:15

Afgelopen zaterdag kwam ook ons CP-team weer in actie. Om 9:30 werd na een korte routebespreking vertrokken naar Damwoude.

Na het missen van een afslag werd iedere bestuurder geacht op eigen manier in Damwoude te komen. Dat lukte gelukkig. Iedereen was dan ook op tijd.

De eerste wedstrijd was tegen Blauw Wit 34. Een spannende wedstrijd waar we net even te kort kwamen. Er werd met 2 - 1 verloren. Het doelpunt aan onze kant was van Jason.

De tweede wedstrijd tegen SJO Broekster Walden ging in eerste instantie gelijk op. Na een 2 - 2 tussenstand kwam onze ploeg op gang. Een pracht overwinning 6 - 2 winst. 1 Goal van Sven, 1 goal van Daniel en 4 goals van Jason.

Zaterdagmorgen 14 oktober was een pracht morgen. Prachtig mooi voetbal weer. Een fantastische kunstgrasmat. Goede leiding. Onze toppers hebben genoten van hun beleving van de voetbalsport.

Gelukkig was Herman Vis, na een opname in het VU in Amsterdam, ook weer aanwezig.