Reünie WZS 85

29 oktober 2017 12:45

Op 15 december 2017 zou WZS 85 jaar bestaan hebben. Dat is natuurlijk vanwege de fusie met Sneek in 2008 niet het geval maar toch willen we hier “even” bij stil staan.

Dat doen we onder de naam “Reünie WZS 85”. Namens de Stichting Vrienden van WZS organiseren we deze reünie op 15 december a.s.

Graag nodigen wij alle ex WZS-érs daarvoor uit om gezamenlijk met ons
herinneringen op te halen.

Op 15 december a.s. kunnen wij hiervoor gebruik van bestuurskamer en (grote) kantine van vv SWZ Boso Sneek.

De bestuurskamer wordt omgedoopt tot reünie-kamer, de oud WZS-ers worden hier welkom geheten (zie ook programma), de ruimte is vol van nostalgie. Op de tafels liggen diverse jubileumboeken en foto’s om even doorheen te bladeren.

Eregasten van de avond zijn: Douwe en Petra Boersma

Je bent vanaf 20:00 uur van harte welkom in de bestuurskamer of kantine van SWZ Boso Sneek aan de Molenkrite 132 te Sneek.

Om 20:30 uur is de opening, daarna spelen we een nostalgische quiz. Hierna is er het vanaf ca. 21:30 uur tijd voor de 3e helft, ‘n hapje en ‘n drankje in de kantine waarbij de reünisten zich mengen met de spelende en trainende SWZ-leden.

Er is inmiddels een Facebook-pagina geopend Reünie WZS 85 waarop je jezelf (eventueel met partner) kunt aanmelden, het is leuk dat ook anderen kunnen zien dat je komt.

We hopen je op vrijdag 15 december a.s. te mogen begroeten.

Stichting Vrienden van WZS

Reünie WZS 85