SWZ Boso Sneek Derby

13 november 2017 16:45

Op zaterdag 11 november spelen twee teams SWZ Boso Sneek, JO13 4 en 5, een onderlinge competitie wedstrijd.

Dit seizoen komen de JO-13-4 en JO-13-5 van SWZ BOSO Sneek tegen elkaar uit in de competitie (derde klasse). De coaches van beide teams en enkele ouders leek het een leuk idee om iets speciaals te maken van deze wedstrijd.

Deze teams zijn geen selectie teams en krijgen daardoor wellicht wat minder aandacht, maar 11 november moet dat anders worden. Allereerst mogen ze tegen elkaar strijden op het hoofdveld, waarbij de JO13-4 zelfs in de gele reserve shirts gaan aantreden. De spelers komen onder begeleiding van muziek (hetzelfde als het eerste) het veld op. En worden door de coördinator Robert Westhoff voorgesteld aan het publiek. Na de wedstrijd worden de jongens verwacht in de “kleine kantine” van SWZ. Daar wacht hun een feestje met drinken en wat lekkers. Speciaal voor deze wedstrijd is er ook een flyer gemaakt. Het is de bedoeling dat de jongens gevoel moeten krijgen alsof ze prof-voetballer zijn. En daarvoor hebben we ook uw hulp nodig.

We zouden graag zien dat alle ouders, opa's en oma's, familie en vrienden naar het hoofdveld van SWZ komen om de voetballers aan te moedigen.

Ook voor de coaches was dit een bijzondere wedstrijd.