Zondag 19 november veel thuiswedstrijden en speciale kantinebezetting

15 november 2017 18:30

Komende zondag speelt onder andere SWZ Boso Sneek 6 thuis tegen Langweer 2. Deze dag wordt door de spelers van SWZ 6 de kantinebezetting op zich genomen. Dit betekent gezelligheid troef.

Op het sportveld aan de Molenrite in Sneek spelen deze zondag 5 teams een thuiswedstrijd. Volle bak dus en we maken er dan naast het sportieve deel ook wat leuks van die dag.

En zo kan het geschieden dat SWZ6 – Langweer 2 een waar voorprogramma is voor de middagwedstrijd van het 1e van Sneek tegen Hollandia in de Hoofdklasse. Tevens is het de aftrap van een gezellige dag.

We wilde jullie dit mooie affiche dan ook niet onthouden en verheugen ons op jullie komst.

Tot zondag en na de wedstrijd wacht voor spelers, begeleiding en supporters van Langweer 2 iets lekkers voor de 3e helft.

Sportieve groet,

Robert van der Kuylen & Machiel Keuning