Hoofdtrainer Germ de Jong verlengt bij SWZ Boso Sneek

15 december 2017 19:00

Germ de Jong is ook komend seizoen de hoofdtrainer van SWZ Boso Sneek. De club en de oefenmeester kwamen deze week een contractverlenging overeen.

De Jong is momenteel bezig aan zijn eerste seizoen bij de Sneker hoofdklasser. Hij kwam afgelopen zomer over van CVVO en is bij SWZ Boso Sneek de opvolger van Berry Zandink, die vertrok naar MSC Meppel.

“We zijn erg blij dat we nog een seizoen met Germ door kunnen als hoofdtrainer. Een man van de club, uit de eigen stad en met een betrokken selectie en staf. Daar zijn we als vereniging erg tevreden mee”, laat voorzitter Frank Slob in een reactie weten.

SWZ Boso Sneek staat momenteel, in een competitie waarbij de teams dicht bij elkaar staan, op een dertiende plek. Het duel tegen MSC van zaterdagavond is afgelast, waardoor de Snekers ook op deze positie de winterstop ingaan.

Germ de Jong SWZ Boso Sneek 1