Zaterdagavond return Friese Derby in Heerenveen

25 januari 2018 17:45

Veertien punten hebben SWZ Boso Sneek en Heerenveen in respectievelijk vijftien en veertien duels weten te verzamelen. Zaterdagavond is er beide ploegen zullen beide ploegen gaan strijden om felbegeerde punten en behoud van aansluiting bij de brede middenmoot in de Hoofdklasse A.

In Sneek eindigde de eerste ontmoeting dit seizoen tussen beide teams in een overwinning voor de thuisploeg. Gerben Visser maakte na rust vanuit een vrije trap de enige goal in een vermakelijke wedstrijd. Keeper Klaas Boersma vervulde een heldenrol door een penalty van Heereveen te stoppen.

Afgelopen weekend pakte SWZ Boso Sneek een knap punt tegen Silvolde, terwijl de uitwedstrijd van Heerenveen tegen De Bataven werd afgelast. De Feansters kwamen daardoor na de winterstop nog niet in actie in de competitie.

Kom zaterdag naar Heerenveen om SWZ Boso Sneek ook in de tweede editie van de Friese Derby te steunen! Het duel begint om 20.00 uur op Sportpark Skoatterwâld, nadat eerder de juniorenploegen van beide clubs elkaar daar al om 12.15 uur treffen.

Zie ook:

Friese Derby Heerenveen SWZ Boso Sneek 1