Voorbeschouwing SWZ Boso Sneek - SDO

2 februari 2018 14:15

Aanstaande zondag ontvangt SWZ Boso Sneek de nummer zes van de ranglijst, SDO Bussum. De ploeg, die wordt getraind door Ivar van Dinteren staat zes punten voor op nummer twaalf, SWZ Boso Sneek. De ploeg uit Bussum heeft echter één wedstrijd minder gespeeld.

SDO speelde na de winterstop één wedstrijd. Thuis tegen De Bataven eindigde de wedstrijd in een 1-1 gelijkspel. Wel kwam de ploeg afgelopen week uit in het bekertoernooi. Daarin werd vv Spakenburg 2 met maar liefst 1-10 verslagen.

De Snekers speelden al twee wedstrijden na de verplichte rustperiode. Daarin behaalde de ploeg iver punten. Afgelopen weekend werd het op een degradatieplaats staande vv Heerenveen met 0-2 verslagen. Een week daarvoor kwam de ploeg van Germ de Jong thuis niet verder dan een 0-0 tegen hoogvlieger Silvolde.

Zondag is het dus wederom een belangrijke wedstrijd voor de bewoners van sportpark in Tinga. Kunnen ze aanhaken bij de middenmoot of moeten ze na een goede serie even pas op de plaats maken? De wedstrijd begint om 14.00 uur aan de Molenkrite.

Zie ook:

SDO Bussum SWZ Boso Sneek 1 Voorbeschouwing