Dankbericht familie na overlijden Gerrit Abma

4 februari 2018 12:30

Het verenigingsbestuur ontving van de familie onderstaand dankbericht na het overlijden van Gerrit Abma.

Aan alle leden, donateurs, vrijwilligers en betrokkenen van vv SWZ Boso Sneek,

Na het overlijden van onze vader Gerrit Abma, opa en oude opa waren wij als familie zeer ontroerd door de vele berichten, die vooral geïnitieerd door de website van vv SWZ Boso Sneek op internet en de sociale media verschenen. Ook de vele reacties op de sociale media berichten, de kaarten en de brieven die we kregen en de ontzettend grote belangstelling bij de crematie hebben ons heel erg goed gedaan. De warme ontvangst in de bestuurskamer voorafgaande aan de wedstrijd tegen Achilles ’94, met een minuut stilte  voorafgaand aan de wedstrijd, is door ons allemaal enorm gewaardeerd.  Wij als kinderen hebben nooit geweten wat een impact onze vader op het leven van zovele mensen heeft gehad. Bij het lezen van al deze berichten zijn we tot tranen toe geroerd. Dat was echt voor ons allemaal een heel bijzondere ervaring.

Wij willen dan ook iedereen heel hartelijk bedanken voor alle lieve, ontroerende en fijne berichten die wij mochten ontvangen na het overlijden van Gerrit Abma.

José Wijnbergen-Abma en familie

Dankbericht Gerrit Abma