Achttal spelers verlengt bij SWZ Boso Sneek

10 februari 2018 10:00

Persvoorlichting

De Commissie Voetbalzaken van SWZ Boso Sneek heeft gesprekken met acht A-selectiespelers positief afgerond. Zij behoren tot de eerste groep spelers die aangegeven heeft ook komend seizoen uit te willen komen voor het vlaggenschip van de vereniging.

Het gaat om keepers Klaas Boersma en Shakur Postma en veldspelers Gerben Visser, Stefan Westhof (middenveld), Kevin Huitema, Han Miedema, Martijn Zwaga (verdediging) en Jorn Wester (rechtsbuiten).

Visser, Westhof, Postma en Zwaga zijn momenteel bezig aan hun eerste seizoen in de A-selectie van SWZ Boso Sneek. Boersma veroverde dit seizoen de eerste plek onder de lat. Miedema kwam twee seizoenen geleden over van stadsgenoot LSC 1890. Voor Huitema is het, na zijn uitstapje bij Harkemase Boys, het derde seizoen sinds zijn terugkeer in Tinga.

In de komende periode verwacht de Sneker hoofdklasser meer contractverlengingen naar buiten te kunnen brengen.

Alle persberichten van de vereniging zijn te vinden op deze pagina. Vertegenwoordigers van de media wordt verzocht met vragen contact op te nemen met persvoorlichting.

Contractverlengingen Gerben Visser Han Miedema Jorn Wester Kevin Huitema Klaas Boersma Martijn Zwaga Shakur Postma Stefan Westhof