RVA Voetbaldagen voorjaarsvakantie 2018

10 februari 2018 12:15

Moeten jullie in de voorjaarsvakantie allebei werken, maar zijn de kinderen vrij? De RVA organiseert op maandag 26- en dinsdag 27 februari 2018 twee geweldige voetbaldagen voor alle kinderen van 6-13 jaar bij SWZ Boso Sneek. Twee hele dagen lekker voetballen en het is een stuk goedkoper dan de BSO.

Het programma

De dagen starten om 09:00 en zijn om 16:00 uur afgelopen. S’ochtends zal er op beide dagen getraind worden volgens de RVA Methodiek. Spelers doen op de eerste dag allerlei oefeningen en bedenken waar ze goed- en nog minder goed in zijn. Tijdens de tweede dag kunnen zij zelf kiezen in welke oefeningen zij beter willen worden.

S’middags zal er een vier tegen vier ChampionsLeague Toernooi gespeeld worden en worden er E-Sports georganiseerd. Bij het ChampionsLeague Toernooi speel je iedere wedstrijd met andere teamgenoten en tegen andere tegenstanders, waardoor je iedere wedstrijd opnieuw kans hebt op succesbeleving.

E-Sports is enorm populair onder kinderen en wij willen er bij de RVA voor zorgen dat deze populariteit leidt tot meer bewegen in plaats van minder bewegen. Tijdens de RVA Voetbaldagen leren kinderen hoe zij op een leuke manier datgene wat zij in de games doen ook zelf kunnen uitvoeren!

De trainers

Deze twee dagen krijgen de spelers training van RVA Trainers. Dit zijn allemaal gediplomeerde trainers die een interne opleiding hebben gevolgd bij de Regionale Voetbal Academie. De meeste van onze trainers hebben een ALO- of CIOS achtergrond, waardoor zij pedagogische kwaliteiten hebben en twee geweldige dagen kunnen organiseren voor de kinderen.

Aanmelden?

Voor deze twee voetbaldagen betaal je slechts €59.95 exclusief kleding en €79,95 inclusief een volledig kledingpakket. Dat is omgerekend zo'n €4,30 per uur. Voor dit bedrag zijn twee geweldige voetbaldagen, veel plezier en goede begeleiding gegarandeerd.

Geïnteresseerd? Kijk voor meer informatie op: https://registratie.regionalevoetbalacademie.nl/rva-activiteiten/rva-voetbaldagen