Wijzigingen zaterdag 17 maart

16 maart 2018 16:00

In verband met de verwachte weersomstandigheden vinden onderstaande wijzigingen plaats.

Voor alle jeugd tot en met Onder 11 zijn zowel de thuis- als uitwedstrijden afgelast. Dit betekent dat de spelers van De Witte Lakenvelder League, JO8, JO9, JO11 en MO11 niet hoeven te spelen.

De wedstrijd JO15-1 - SJO Broekster Walden JO15-1 is verzet van 9:00 naar 9:45. Dit betekent tevens dat er vanaf 9:00 uur bezetting gewenst is.

Morgenochtend vroeg wordt er bekeken of er nog meer afgelastingen zullen volgen.