BALV stemt in met intentie tot fusie met ONS Sneek

17 maart 2018 0:15

De leden van SWZ Boso Sneek, die vanavond in een Bijzondere Algemene Ledenvergadering bijeen kwamen, hebben ingestemd met het bestuursvoorstel tot het opstellen van een fusieplan en een intentieverklaring tot fusie met stadsgenoot ONS Sneek.

Uitslag stemming BALV

• Voor: 62,2%
  • Tegen: 37,8%

• Blanco: 2 stemmen
  • Ongeldig: 2 stemmen

* berekening percentages gewijzigd dd. 18/1 (blanco/ongeldig tellen niet mee in uitslag, wel voor opkomst)

De leden spraken wederom uit Sportpark Tinga als toekomstige topsportlocatie van de vereniging te zien. In de komende Algemene Ledenvergaderingen zal de voortgang van het fusieplan teruggekoppeld worden aan de leden. Ook worden zij betrokken bij de vorming van het document, dat in de najaarsvergadering gestalte moet hebben.

Vertegenwoordigers van de media wordt verzocht bij vragen of verzoeken contact op te nemen met persvoorlichting.

Bijzondere Algemene Ledenvergadering