Start actieweek Jeugdsponsoractie bij Poiesz Duinterpen

19 maart 2018 15:00

Maandag is de SWZ Boso Sneek-actie week bij Poiesz Duinterpen begonnen! Deze hele week staat onze club centraal in de vestiging van de Sneker grootgrutter.

De centrale hal is afgelopen weekend door vrijwilligers van de Activiteitencommissie versierd in de clubkleuren. Zaterdag is ons MO13-1 team aanwezig in de winkel om zoveel mogelijk extra munten in te zamelen voor de jeugdafdeling. Bovendien tellen alle zaterdag ingeleverde munten dubbel! Reden dus om zaterdag te komen winkelen bij Poiesz Duinterpen.

De actieweek loopt tot en met zondag 25 april. Tot en met 8 april kunnen munten voor deze actie worden ingeleverd bij de Poiesz aan de Keizersmantel of in de inzamelbox in de kantine.

Jeugdsponsoractie Poiesz Supermarkten