In memoriam: Piet van der Meeren

da’s hartstikke fout,
vergeet niet te leven,
want straks ben je oud‘

Op 16 maart j.l. overleed Piet van der Meeren op 90-jarige leeftijd.

Geboren in Brabant toog Piet al in 1959 naar Sneek en exploiteerde jarenlang een kruidenierszaak aan het Kleinzand.

Daarnaast was hij de vader van vele WZS-ers en zelf actief in vele functies. Zo was hij jarenlang voorzitter van WZS en onder meer leider van het eerste team. Altijd bracht hij een goed humeur mee. Piet was tevens één van de muzikanten van Melapope, de huisband van WZS.

Ook zijn kinderen groeiden uit tot actieve clubmensen. Zo was dochter Dimphy één van de stuwende krachten achter de damesafdeling en kenmerkte zoon Peter zich door het organiseren van vele activiteiten, daarnaast was hij ook voorzitter van WZS. Ook Anita, Bert, Koos, Jos en Jeannette waren volop betrokken bij WZS.

Altijd vrolijk en vol werklust leefde hij in dienst van gezin en sport.

Op zaterdag 24 maart aanstaande herdenken wij Piet van der Meeren voorafgaand aan de wedstrijd tussen SWZ Boso Sneek en MSC. Het eerste elftal speelt deze wedstrijd met rouwbanden. De clubvlag zal halfstok op het verenigingsgebouw worden gehesen.

We wensen de familie veel sterkte met dit grote verlies.

Zie ook:

In memoriam Piet van der Meeren