Trainer nieuws seizoen 2018-2019

27 maart 2018 20:00

Inmiddels wordt er weer hard gewerkt aan de invulling van het trainerschap van de diverse teams.

SWZ Boso Sneek ZM1

Niels Boot is ook het volgend seizoen trainer van ZM1. Fred Lodewijks doet, na vele jaren als trainer, een stapje terug maar blijft, bij nood, voor onze vereniging beschikbaar.

Vanwege alle ontwikkelingen in het voetbal en m.b.t. samenwerking (c.q. fusie) is er met Niels een afspraak gemaakt voor het seizoen 2018-2019.

Omdat SWZ Boso Sneek met ZM1 natuurlijk verder wil als prestatie-team is daarbij afgesproken dat we tijdig met Niels in gesprek zal gaan voor het seizoen 2019-2020.

We verwachten niet dat de ontwikkelingen bij de senioren sneller zullen gaan en zullen er op inzetten onze ambitieuze, wat oudere, spelers een mooi, regionaal, platform aan te blijven bieden waarop ze met veel plezier kunnen trainen en spelen.

Begeleiding (ambitieuze) spelers

Daarnaast heeft Andre Semplonius een belangrijke rol gekregen in de begeleiding van onze (ambitieuze) jeugdspelers naar de selecties bij de senioren. Andre is een rasechte SWZ-er en volgend seizoen ook assistent-trainer bij SWZ Boso Sneek 1.

Vanuit deze rol zal Andre regelmatig trainingen en wedstrijden van onze jeugd bezoeken en ambitieuze spelers adviseren.

Inmiddels zijn we ook weer druk aan de slag met het vastleggen van de trainers voor onze jeugdteams. In een volgend bericht zullen we iedereen verder informeren over de voortgang hiervan.