30 maart 2018 12:30

Woensdag 28 maart was het weer zover, de jaarlijks terugkerende Paasbingo bij SWZ Boso Sneek. Een aantal weken geleden zijn we begonnen met prijzen binnen halen en jeetje wat zijn we blij met de sponsoren. Echt het was weer fantastisch qua prijzen!

Afgelopen zondag hebben de gladiatoren van Sneek 6 goed geholpen om de tafels en stoelen naar boven te krijgen. Best wel een klusje maar met een paar man is het ook zo gefixed. Maandag de tafels in elkaar zetten en de boel versieren in de kantine. En in 3 ritten alle prijzen naar de kantine brengen. Maandagmiddag stond dan eigenlijk ook alles al klaar.

Via social media een aantal leuke acties gedaan want die kantine moest weer vol natuurlijk.Om 19:00 de deuren open en toen stond er al een leuke groep voor de deur. Rond 20:00 zaten er rond de 85 mensen klaar voor de bingo. Iets minder opkomst als de vorige keren maar de sfeer zat er gelijk goed in. "Hallo allemaal wat fijn dat je er bent" begon Jan Jansen al te zingen. Nou als die gaat zingen dan beloofd het zeker weten een gezellig avond te worden.

Speelgoedronde, keukenronde, bonnenronde, hoofdprijzenronde en als topper een kippenronde. Een leuk bakje gevuld met eieren, kippenbouten, halve kip, chocolade hazen en een zakje paaseitjes. Opa Jan en Djoni hadden er wat moois van gemaakt.

In de eerste pauze even speciale aandacht want de bingocommissie had wat leuks aangeschaft voor de mensen van de kantine en schoonmaak. Een nieuwe stofzuiger ontving Grada en ze was hier super blij mee want de vorige stofzuiger was toch echt ten einde.

Ook altijd een terugkomend iets zijn de lootjes na de 2de pauze. De heren van forza 4 waren dan ook weer met een grote groep aanwezig om hierbij te ondersteunen. Omdat er zoveel prijzen waren gelijk de hulp ingeroepen van Niels Homans. Wiedie altijd vaste bingofanaat vroeg halverwege het trekken van de lootjes al om een vuilniszak. Niet om er rootzooi in te gooien, maar daar moesten alle prijzen in mee. Het hield niet op voor onze clubicoon.

Iets voor elfen was het tijd voor de super hoofdprijs en die loog er niet om. Een dolce gusto koffiemachine!

We kijken terug op een super geslaagde avond. Bedankt voor jullie deelname!

Mvg Esther Keuning en Jan Jansen