CP-team SWZ Boso Sneek ook al weer in actie

14 september 2015 20:15

Na een aantal trainingen moest er weer aangetreden worden door ons CP team (SWZ Boso Sneek JG1G) . De eerste wedstrijden, in toernooivorm, vonden plaats in Emmeloord bij Flevo Boys.

In de eerste wedstrijd moest gestreden worden tegen sc Joure. Voor we het in de gaten hadden stonden we met 2-0 achter. In de tweede helft pakten we echter de draad weer op. De mouwen omhoog en er tegen aan. Door o.a. Jason en Sven werd de stand omgedraaid in een 3-2 voorsprong. Knap werk mannen en dame.

De volgende wedstrijd was tegen Hodo uit Hollandse veld. Allemaal grote spelers. Fysiek gingen we ten onder. Na een  1-0 achterstand en knap keeperswerk van onze keeper scoorde Johan uit een onmogelijke hoek 1-1.

Twee wedstrijden 4 punten. Het begint niet slecht. Al met al een perfect georganiseerd toernooi bij Flevo Boys.

Het volgende toernooi vindt zaterdag 3 oktober in Joure plaats. 31 Oktober op eigen sportpark aan de molenkrite.

Herman Vis & Jan Jansen