Kledinginzameling: nog twee weken

14 mei 2018 17:30

Over twee weken wordt de kledingcontainer geleegd. Heb je nog oude kleding of textiel? Lever het in bij de vereniging.

Denk je nu: kledinginzameling, bij de club? Lees dan hier meer informatie en de spelregels.

Er zijn al veel zakken met textiel ingeleverd, daar zijn we erg blij mee. Heb je nog oude kleding of textiel thuis liggen? Gooi het dan, in een vuilniszak, in de inzamelingscontainer op het sportpark. Het inzamelpunt is geopend tijdens de openingsuren van de kantine en vind je in de hal bij de trap.

Bedankt!

Bag2School Kledinginzameling