Vervanging kunstgrasvelden start deze maand

2 juni 2018 8:45

De gemeente Súdwest-Fryslân heeft de vereniging geïnformeerd over de start van de vervanging van de toplagen van de twee kunstgrasvelden op onze accommodatie.

In week 24, zoals het nu staat, wordt veld 4 verwijderd. Hiertoe zijn de velden 2, 3 en 4 na 9 juni gesloten. Ook velden 2 en 3 krijgen de komende maanden hun 'zomeronderhoudsbeurt'.

In verband met de nacompetitiewedstrijden van het eerste elftal blijft veld 1 tot tenminste 17 juni in tact. De werkzaamheden aan het hoofdveld starten daarna en worden, net als op veld 4, uitgevoerd door Antea Group Nederland.

Antea Gemeente Súdwest-Fryslân Kunstgras Kunstgrasvelden