Prima debuut SWZ Boso Sneek F2 ondanks nederlaag

F-pupillen, F2, Groep 2 40

22 augustus 2015 9:00

Onbekend

Vanochtend om negen uur was het dan zover; de kersverse F-spelers van SWZ Boso Sneek F2 speelden hun eerste officiele wedstrijd voor de beker. Vol energie en gezonde spanning betraden de mannen het veld om het thuis op te nemen tegen Zeerobben F2. Af en toe nog wat onwennig op dat grote veld werd er soms ingetrapt in plaats van ingegooid.
Het team barstensvol talent wist in de 1e helft, na een achterstand, de gasten op 1-1 te houden. Steffan bleek een goede keeper en Jesse wist de gelijkmaker te scoren.
In de tweede helft stond Tijs onder de lat. Helaas kwam Zeerobben sterker uit de kleedkamers en bleken ze op dit moment letterlijk en figuurlijk nog net een maatje te groot voor SWZ Boso Sneek F2. De eindstand werd bepaald op 1-3.
De penalties vlogen er links en rechts lekker in en deze goede start belooft dan ook wat voor de rest van het seizoen!

Volgende week volgt de eerste uitwedstrijd tegen Makkum F1 om 10:30