SWZ Boso Sneek F2 wint van Balk F2

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 29

3 oktober 2015 9:00

Onbekend

Vanochtend stond thuis om negen uur de wedstrijd tegen Balk F2 op het programma. De mannen van F2 begonnen scherp aan de wedstrijd en bivakkeerden bijna de gehele eerste helft op helft van de tegenstander. Keeper Jesse had dan ook vrij weinig te doen. Eigenlijk was het de hele tijd wachten op de openingstreffer van de zwart-witten. Vrij vroeg in de wedstrijd schoot Steffan naast na een lange dribbel over links. Vrij vlot daarna schiet Joost via een tegenspeler ook naast. ook wordt de lat nog geraakt en weet de keeper van Balk een inzet van Steffan op een corner van Jayden te redden. Joost krijgt ook nog een schietkans maar ook dat schot levert nog geen treffer op. Het laatste wapenfeit voor rust is een vrije trap van Balk. Gelukkig gaat de bal naast en gaan de rust in met de zelfde stand als waarmee we begonnen zijn: 0-0.

SWZ Boss Sneek F2 begon de tweede helft net zoals de eerste begonnen waren; voortvarend. Een deel van het publiek, dat nog op de terugweg was van de kantine naar het veld, moest daardoor een schot op de paal en de 1-0 van Jesse missen. Een prima en scherpe voorzet vanaf rechts door Joost wordt uitstekend afgemaakt door Jayden en levert de 2-0 op. Balk weet ook een aanval op te zetten en Hugo komt goed uit z’n goal en verwerkt de bal tot corner. Balk weet uit deze corner de 2-1 te scoren. Ook Joost krijgt nog een kans maar z’n subtiele hakje gaat er niet in. Jayden krijgt vervolgens een kans maar ziet de bal over de goal verdwijnen. Balk geeft nogmaals een tegenstoot en ook nu komt Hugo weer perfect op tijd uit z’n goal. Jesse tekent vlak voor het eindsignaal de 3-1 aan met een prima afstandschot.

Al met al een mooie en verdiende overwinning. Voor Sven een mooie overwinning op zijn neef bovendien. Volgende week wordt er af gereisd naar Witmarsum om het om negen uur op te nemen tegen het nog ongeslagen Mulier F1.