SWZ Boso Sneek F5 biedt F2 goed partij

24 oktober 2015 10:00

Onbekend

Vanochtend stond er om 10:00 aan de Molenkrite een vriendschappelijke partij tussen SWZ Boso Sneek F2 en F5 op het programma. Helaas moest F2 het zonder de zieke Steffan stellen.

De eerst kansen zijn voor SWZ Boso Sneek F5. Keeper Damain weet eerst een corner onschadelijk te maken en even later ook een schot op goal van de F5. Na een minuut of vijf weet F2 op voorsprong te komen, een aanval gaat eerst nog naast, waarna Sven de 1-0 binnen schiet. In de 7e minuut schiet Joost de 2-0 binnen. Een corner van de F2 een minuut later loopt op niets uit. Een doorgebroken speler van F5 komt alleen op Damian af die prima weet te redden. Zeer kort daarna weet hij nog tot drie keer toe te redden en ook Justin haalt een bal van de lijn. Na een prima aanval van F2 beland het schot van Jesse over het doel van F5 en ook Tijs mist een kans. F5 krijgt een vrije trap die na aangeraakt te zijn over gaat. De corner die daarop volgt levert niets op. Aan de andere kant mist Hugo het doel. F5 krijgt opnieuw een corner en weer staat Damian zijn mannetje. Ook een vrije trap voor F5 op slag van rust levert nog niet de verdiende tegentreffer op.

In de tweede helft volgt al snel de 3-0 van Jesse. Dan doet F5 wat terug middels een snoeihard en onhoudbaar schot van Kevin: 3-1. Even later volgt er een vrije trap voor F5 die door Kevin net over wordt geschoten. Een prima voorzet van Sven op Jesse wordt knap gered door Djayden (F5). De rebound van Justin eindigt hard in het gezicht van de keeper. De wedstrijd wordt uiteraard even stilgelegd en bijtend op zijn tanden vervolgt Djayden (F5) dapper de wedstrijd. F2 neemt een corner waarna F5 er razendsnel uit is en middels Ryan de 3-2 op het scorebord zet. Keeper Djayden (F2) zat er nog wel aan maar kon hem niet meer stoppen. Jesse maakt zijn tweede van de wedstrijd en zet de tussenstand op 4-2. Ook het volgende kansje is voor Jesse, die een hoge bal prima uit de lucht plukt en in een keer op z’n slof neemt. Het schot gaat helaas over. Ook Joost weet zijn tweede te maken: 5-2. Voor het eindsignaal volgen er nog twee schoten op goal van Joost en Sven die geen treffer meer opleveren.

Een zeer vermakelijke en sportieve partij die aan beide kanten kansen opleverde.

Na afloop werd er, op intiatief en gesponsord door de familie Nijholt, door de F2 nog gezamenlijk een heerlijke plak cake versierd en soldaat gemaakt in de kleine kantine. Ook de doos Celebrations van de familie De Vries was na afloop nagenoeg leeg.

SWZ Boso Sneek F5 ontvangt volgende week thuis om 9:15 CVVO F8.

SWZ Boso Sneek F2 speelt om 10:00 uit tegen Lemmer F1