SWZ Boso Sneek F2 blijft winnen

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 37

9 april 2016 9:00

Onbekend

Afgelopen zaterdag ontvingen de mannen van F2 de Oeverzwaluwen F1 uit Koudum. Om negen uur werd er afgetrapt aan de Molenkrite.

De 1e kans van de wedstrijd was voor de Snekers. Jesse verlengd op Steffan die vervolgens vanaf de rechterflank de bal voorgeeft. Helaas schiet Justin voorlangs. Ook de 2e kans wordt nog niet verzilverd nadat Sven de bal niet helemaal onder controle krijgt en hoog en naast schiet. Even later volgt er een prima rush over de rechterkant door Sven die de bal prima en hard voorgeeft. Niemand krijgt er een voet tegen aan en Justin brengt de bal opnieuw in die Steffan vervolgens uitstekend afmaakt: 1-0. Daarna lopen de Snekers snel uit. Jesse maakt de 2-0. Een schot van Justin gaat nog naast. Waarna Jayden de 3-0 weet te scoren na een hoge bal voor de goal. Een scrimmage voor de goal van de tegenstanders levert nog niet de vierde treffer op. Maar even later schiet Jesse het leer van ver hoog in de goal: 4-0. Damain bepaald de ruststand vervolgens op 5-0.

In de tweede helft gaan de Snekers verder met waar ze gebleven waren. Sven schiet helaas naast en even later vinden er hachelijke momenten voor de goal van SWZ Boso Sneek plaats. Tot een tegengoal komt het echter niet, met een razendsnelle counter weet Jesse de 6-0 te scoren. Met een prima en hoog schot passeert hij de keeper die te ver voor de goal stond. De vierde treffer van Jesse weet de keeper met een prima redding op het harde schot te voorkomen. De keeper heeft de bal echter niet vast en Tijs reageert scherp en gretig en tikt de bal over de doellijn: 7-0. Na weer een prima aanval geeft Jesse de bal af op Damian die van afstand maar net naast schiet. Het laatste wapenfeit komt ook van de Snekers. Een corner wordt door Jesse kort genomen op de mee naar voren gekomen keeper Steffan. Die schiet hem vervolgens snoeihard in de verre hoek 8-0. Op het signaal van de aftrap volgt vrijwel meteen het eindsignaal.

Het thuispubliek kreeg een prima en heerlijke wedstrijd voorgeschoteld waarbij de ene er nog mooier invloog dan de andere. Prima samenspel en ook verdedigend stond het als een huis.

Volgende week volgt om 9:00 al weer de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen SJO EBC/Delfstrahuizen F1. De laatste 3 duels van de voorjaarscompetitie van F2 worden uitgespeeld.