Heerenveen JO13-3 - SWZ Boso Sneek JO13-1

vv Sneek Wit Zwart JO13-1

10 september 2016 9:00

Onbekend

Bij JO13-1 zijn er bij elke wedstrijd twee spelers verantwoordelijk voor het schrijven van een wedstrijdverslag. Deze week zijn ‘de schrijvers’ Renzo en Roan.

Afgelopen zaterdag speelde SWZ Boso Sneek  JO13-1 de eerste wedstrijd en die was tegen Heerenveen JO13-3. SWZ stond binnen 5 minuten al 3-0 voor, namelijk door doelpunten van Rodin (2x) en Stijn. Sneek had de smaak goed te pakken. Sem, onze keeper, hoefde weinig te doen, mede door de goede verdedigers, Jens, Lars, Roan en Renzo. Het vierde doelpunt liet niet lang op zich wachten, die nam Mark voor zijn rekening. Hij scoorde vanaf de zijkant, een prachtig doelpunt! Verder werd er nog gescoord door Duncan, Rodin, Marijn en nog een keer Rodin, die had de smaak goed te pakken. We waren dus niet voor niets zo vroeg uit Sneek vertrokken. Helaas werden er nog twee doelpunten afgekeurd.

Na de rust zijn er 4 spelers gewisseld, waaronder Rodin, Mark, Ronan en ik. Na de 0-8 voorsprong in de eerste helft konden wij bijna wel honderd procent zeker zijn op een overwinning, na enkele minuten scoorde Jens (verdediger) de 0-9 en ja dan wil je die tien. We schoten maar en schoten, uiteindelijk ging hij er toch in, door Duncan (middenvelder) en met nog 5 minuten te spelen maakte Rodin (aanvaller) het af met de 0 -11, tot het allerlaatste moment bleef het spannend. De laatste minuut kreeg Heerenveen nog een vrije trap bij de zestien meter, de speler van Heerenveen schoot recht op onze keeper Sem af, maar de bal gleed los maar in plaats dat de speler van Heerenveen de bal raakte was het onze keeper die hij raakte. De scheids vloot meteen en gelukkig was het geen doelpunt. Sem had nog effe last, maar hij ging toch door. Ik mocht de bal uittrappen vanaf de 16 meter en toen was de wedstrijd afgelopen. De eerste competitie wedstrijd van SWZ Boso Sneek JO13-1 werd gewonnen met 0-11.

Sportieve groet, Renzo en Roan