Punt in bloedeloze 0-0 tegen RKAVV (video)

vv Sneek Wit Zwart 1 (zon)

RKAVV (zon)

Mannen, 1, Hoofdklasse A

15 oktober 2017 14:00

Samenvatting ClubTV

Het vlaggenschip van SWZ Boso Sneek heeft zondagmiddag geen potten kunnen breken tegen RKAVV. Ook de bezoekers lieten weinig zien, waardoor het duel eindigde zoals het was begonnen.

Aan de intenties van beide teams lag het niet, maar het duel kende weinig hoogtepunten. Het publiek zag in de eerste helft een paar kansjes voor beide partijen, waar SWZ Boso Sneek meer balbezit had. In de tweede helft was het spelbeeld hetzelfde, maar waren het de gasten die iets meer lieten zien. In de slotfase, nadat aan beide kanten flink was gewisseld, joegen de partijen nog op een doelpunt. De wedstrijd verdiende geen winnaar, wat een terechte puntendeling tot gevolg had.

Volgende week speelt SWZ Boso Sneek uit in en tegen Silvolde, dat zondag verloor van SJC - de koploper in de zondag hoofdklasse A. Sivolde blijft daardoor op plek drie staan, SWZ Boso Sneek vinden we terug in de middenmoot, met nu negen punten uit zeven duels.