vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) - MSC/Amslod (zon)

vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) - MSC/Amslod (zon)

Aanstaande zondag staat het weerzien met oud-trainer Berry Zandink op het programma voor SWZ Boso Sneek. Nadat eerder de wedstrijd in Meppel tot tweemaal keer toe was afgelast vanwege de weersomstandigheden, staat nu dus de terugkeer van Zandink in Sneek op het menu.

MSC staat momenteel op achtste plaats met 29 punten uit 19 wedstrijden. Hiermee lijkt de ploeg van Zandink veilig, Het verschil met de Snekers is 9 punten en de voorsprong op nummer dertien, DHC, is 8 punten. Daarmee is ook gelijk het verschil met een plaats om een play-off voor degradatie genoemd. Toch kunnen Meppelaren ook nog naar boven kijken. Het verschil met nummer twee, Hollandia, is 7 punten. Er is MSC dus veel aangelegen om de drie punten mee te nemen uit Sneek.

SWZ Boso Sneek staat veertiende plaats op de ranglijst. Hiermee dreigt dus de nacompetitie, maar er resteren nog genoeg wedstrijden om deze extra rondes te ontlopen. Te beginnen dus zaterdagavond tegen MSC.

Genoeg om voor te spelen en het lijkt dan ook een mooie avond te worden aan de Molenkrite. Ook omdat na de wedstrijd de muzikale omlijsting van de derde helft verzorgt wordt Jelle Jitze. Aftrap van de wedstrijd is 19.30 uur.

Zie ook:

Wedstrijd-nummer

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
18 mrt 2018 vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) - SJC (zon) co 1 - 3
11 mrt 2018 Purmersteijn (zon) - vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) co 2 - 1
06 mrt 2018 vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) - VVI 1 vr -
25 feb 2018 vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) - Jong Achilles '29 (zon) co 3 - 0
18 feb 2018 DHC 1 (zon) - vv Sneek Wit Zwart 1 (zon) co 2 - 1

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd