Sneek Wit Zwart JO14-1 door in de beker

8608XK
SNEEK
tel. 0515-413577

JO14-1 is als poulewinnaar door naar de volgende ronde in de beker. Na de 6-0 zege op ONS Sneek JO14-2 zijn ze niet meer in te halen door de concurrentie.

Na 3 gewonnen wedstrijd en 1 gelijkspel, stonden we 3 punten voor op de concurrentie met nog 1 wedstrijd te gaan. Omdat de laatste wedstijd tegen ONS Sneek was, komen er altijd bij SWZ en ONS extra krachten los. Op een zeer nat veld (bij de warming up kwam het met bakken uit de lucht), was goed voetbal in de 1e helft nog niet mogelijk. Na een paar minuten na aanvang van de wedstrijd bleef de bal in het doelgebied liggen, waardoor Liam de 1-0 kon binnentikken. Vlak voor rust hetzelfde verhaal. Weer smoorde de bal i.v.m. het water, waardoor Liam wederom een goal kon maken. Na rust werd het droog en werd er wat makkelijker gevoetbald. Sneek Wit Zwart zat wat beter in de wedstrijd dan ONS Sneek en liep uit naar een 6-0 overwinning en daarmee de volgende ronde!

Al met al een mooi begin van het seizoen.

Op de foto’s de 6-0 van Dani Stoelwinder.