Invulling kantinediensten aankomend seizoen

28 augustus 2020 11:30

Na een lange periode van niet kunnen voetballen wordt alles nu weer opgestart. Uiteraard gebeurt dit met grote zorgvuldigheid. Wat nieuw is dit komende seizoen en wat de goedkeuring kreeg van de Algemene Leden Vergadering van 17 januari jl. is de kantineverplichting van ouders van jeugdleden. Reden hiervoor is dat een beperkte groep vrijwilligers in het verleden overbelast werd met deze taak.

Concreet houdt dit in dat ouders van elk jeugd team worden ingepland op de zaterdag ochtend van 8.00 – 12.00 uur. Op de ochtend is er ook altijd iemand aanwezig met de nodige kennis van zaken. De inschatting is dat het om twee kantinediensten per jaar per team gaat.

Via de leider van elk team wordt gecommuniceerd op welke zaterdag welk team dienst heeft. Dit kan dan bijvoorbeeld in een rijd-/was-/vlagschema van een team meegenomen worden. Teams kunnen er ook voor kiezen om de ochtend in tweeën te verdelen (8.00-10.00 uur en 10.00-12.00 uur). Voorwaarde is wel dat er per tijdsperiode 2 personen aanwezig zijn (geldt ook voor 8.00-12.00 uur).

Op deze manier hopen wij dat het voor iedereen behapbaar blijft en de kantine open kan blijven.
Wanneer u vragen heeft kunt u deze stellen via [email protected].

Kantinedienst