Rietman legt voorzittershamer Sneek Wit Zwart neer

12 mei 2022 12:00

Michel Rietman heeft het verenigingsbestuur laten weten te stoppen als voorzitter van Sneek Wit Zwart. Zijn voorgenomen benoeming als wethouder in onze gemeente is niet combineren met het voorzitterschap van onze vereniging.

“Ik heb de afgelopen periode vol trots de voorzittershamer mogen hanteren. Mijn nieuwe baan in het college van Súdwest-Fryslân gaat veel van mijn tijd en aandacht vragen en daarom leg ik mijn functie als voorzitter van onze mooie club neer”, aldus Rietman. “Natuurlijk blijven jullie mij wel als betrokken ouder en supporter langs de lijn tegenkomen!”

De voorzitterstaken van Rietman worden per 30 mei aanstaande ad-interim overgenomen door de vice-voorzitster Annemarijke Terpstra, met ondersteuning van de rest van het dagelijks bestuur. Het clubbestuur hoopt de leden op de Algemene Ledenvergadering van juni bij te kunnen praten over de invulling van de voorzitterspositie.

Michel Rietman Voorzitter