Ik help mee!

Banner

Wat geweldig dat je meer informatie wilt over hoe je het vrijwilligerskorps van onze vereniging kunt versterken. Je bent een held! Op deze pagina hebben we de belangrijkste zaken rond vrijwilligerschap proberen te bundelen. Heb je desondanks nog vragen, neem dan contact op met de informatielijn (0515-413577, optie 2) of het Secretarieel Bureau.

Maak hieronder je keuze:

Bekijk alle vacatures
Direct aanmelden

Meer informatie opvragen

Wat gebeurt er als ik reageer?

• We geven je een enorm applaus, want we kunnen jouw hulp enorm goed gebruiken en vinden het top dat jij je aanmeldt.
  • Het secretariaat krijgt je aanmelding binnen en er wordt binnen twee weken contact met je opgenomen. In dat gesprek geven we je een toelichting op wat er precies wordt verwacht, hoeveel tijd dit kost, eventueel maken we een planning, enzovoorts. Voor sommige functies is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig. Die vragen wij direct voor je aan.
  • Een van onze contactpersonen ontvangt je op de club en legt je persoonlijk uit wat er van je wordt verwacht en wat jij van ons kunt verwachten. Eventueel volgt er dan ook bijvoorbeeld een uitleg van ons computersysteem, barwerkzaamheden, enzovoorts. Dat hangt af van de functie die je wilt gaan uitoefenen.
  • Je kunt aan de slag! Voor vragen kun je ook tijdens het uitoefenen van je vrijwilligersfunctie terecht bij je contactpersoon. Bij bijvoorbeeld een scheidsrechtersfunctie of bardienst wordt je altijd bijgestaan door ervaren krachten. Je staat er dus nooit zomaar alleen voor!

Vrijwilligers zijn onmisbaar

Iedere dag zetten tientallen mensen zich in voor de vereniging, zowel betaald als vrijwillig. Ieder binnen zijn eigen kwaliteiten, kunnen en beschikbare tijd. Samen zijn zij het kloppend hart van de vereniging. Doorlopend zijn we bij SWZ Boso Sneek op zoek naar mensen die de handen uit de mouwen willen steken. Vele handen maken immers licht werk. Of het nou gaat om een vaste fuctie, incidentele bijdrage of een positie in bijvoorbeeld een commissiegroep: kaderleden zijn onmisbaar.

Aanvullende informatie

Onze wervingsflyers zijn hieronder beschikbaar als PDF-bestand.

Flyer werving Flyer kantine