Merchandise

Sneek Wit Zwart clubshawl 2021

€ 9,95

De nieuwe Sneek Wit Zwart clubshawl! Lengte 150 centimeter, breedte 16 centimeter. Hoge kwaliteit, tweezijdig. Juich voor je club met deze unieke gebreide shawl, die je bovendien lekker warm houdt langs de lijn. OP = OP

Nieuw: Sneek Wit Zwart drinkbeker

€ 9,95

De Sneek Wit Zwart drinkbeker is ideaal om mee te nemen naar school, kantoor of een wedstrijd. Inhoud: 36cl, met schroefdop, wit met zwarte doprand.

Nieuw: Sneek Wit Zwart lunchbox

€ 9,95

Jouw lunch neem je in stijl mee naar school, kantoor of een wedstrijd in de Sneek Wit Zwart lunchbox. Diameter 17 centimeter, uitgevoerd in wit met deksel.

Sneek Wit Zwart mok

€ 7,95

Witte Sneek Wit Zwart mok met clublogo, inhoud: 325ml.

Jubileumboek "Zwarte broek en witte trui..."

€ 5,95

⭐ AANBIEDING - nu in prijs verlaagd! ⭐ ̶€̶1̶7̶,̶9̶5̶ | Jubileumboek uitgegeven ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van VV Sneek Wit Zwart. Auteur: Henk Doevendans, full-colour, hardcover.

Sneek Wit Zwart keycord

€ 3,95

Geel Sneek Wit Zwart keycord, lengte 45cm. Met clublogo en tekst 'VV Sneek Wit Zwart'.

Sneek Wit Zwart mini-kit

€ 7,95

De Sneek Wit Zwart mini-kit is een kopie van het officiële thuistenue van het eerste elftal voor het seizoen 2020-2021. Door de zuignap op de achterkant is de mini-kit eenvoudig te bevestigen op het raam van de auto of huis. Formaat: 16 x 18 cm.