Sneek Wit Zwart rondt voorbereiding af, zaterdag start beker

27 augustus 2020 19:00

Het vlaggenschip van Sneek Wit Zwart heeft de voorbereidingsperiode afgerond. Ook alle andere Sneek Wit Zwart-teams komen zaterdag weer voor het eerst weer in actie in een officiƫle wedstrijd.

Afgelopen zaterdag werd van een sterk Zeerobben verloren met 4-2. Voor Sneek Wit Zwart wisten Davey Lohman en Gerben Visser te scoren in de juiste goal, er werden tevens twee eigen goals gemaakt.

Gisteravond werd gespeeld tegen 2e klasser Be Quick Dokkum en werd er met 7-0 gewonnen. Voor Sneek waren de volgende spelers trefzeker; Matts Bruining, Hans Semplonius, Kevin Meijer, Gerben Visser 2x en Higor da Silva 2x.

Zaterdag start de bekercampagne met een een wedstrijd om 17:00 uur in Sneek tegen vv Balk. Ook een aantal andere teams komen voor het eerst in actie, waaronder ZM1 op eigen veld tegen Heeg.

Na de eerste ervaringen tijdens de oefenperiode een dringend verzoek aan alle bezoekers om zich aan de geldende afspraken op het sportpark te houden. Publiek wordt verzocht zich langs het veld zoveel mogelijk te verspreiden en afstand tot elkaar te houden. In de kantines en op het terras is het niet toegestaan te staan, alleen te zitten op een van de beschikbare zitplaatsen. Ook kan er alleen gepind worden.

Zie ook:

Bekercompetitie Sneek Wit Zwart 1