Senioren G-voetballers gestart met eerste training

12 november 2021 13:00

Het senioren G-voetbalteam van Sneek Wit Zwart is afgelopen woensdag bijeen geweest voor de seizoenstart. Het team is een van de twee G-voetbalteams van de vereniging, naast het CP-voetbalteam.

Door diverse omstandigheden een paar weken vertraagd, maar eindelijk kan dit team ook los!

In de kantine werden spelers, ouders en familieleden welkom geheten door voorzitter Michel Rietman. Aansluitend werden elftalleidster Corrina Kanon en de trainers Jos Bos, Leon Venema, Bas Hoekstra en Justin Kastl voorgesteld.

Na de kennismaking en een paar korte algemene mededelingen kon de groep snel naar het veld om te doen waarvoor ze gekomen zijn: voetballen! De komende weken wordt op woensdagavond getraind, en hoogstwaarschijnlijk start na de winterstop de competitie.

WhatsApp_Image_2021-11-10_at_23.23.41_1.jpeg

G-voetbal