Video: 'Forza 4' stelt zich voor

12 maart 2022 17:00

We ontvingen bijgaand filmpje over een van de breedtesportteams van onze vereniging: 'Forza 4'. De reportage is gemaakt door Ruben Hesmerg.

Forza 4 is een hechte groep mannen die al vele jaren op woensdagavond trainen bij Sneek Wit Zwart. Binnen het team geldt het motto: fanatiek trainen, maar vooral genieten van de derde helft.

Het team onderscheidt zich door voor elkaar te zijn in goede en slechte tijden, waar de betrokkenheid enorm is onder elkaar. De bijnamen Slinger (Geert Jan), Lemster draak (Joost), Stifke (Robert), Baggio (Jacob), enzovoort, zijn al jaren ingebakken in het team.

Vele spelers bekleden ook een vrijwilligersfunctie binnen vv Sneek Wit Zwart. Van wedstrijdsecretaris, bestuurslid breedtesport, scheidsrechter tot trainer van de jeugd. Het kenmerkt de betrokkenheid van het team binnen de vereniging.

Nieuwe spelers waaronder Sieko (een bijnaam moet nog bedacht worden, maar gezien de inzet op de training, zal “Spycho” heel goed passen) en jonge spelers Erwin, Erik en Steven trainen nu ook mee en zijn niet meer weg te denken binnen het team.

Breedtesport Forza 4 Video